Kom zaterdag 17 december MC3 aanmoedigen!

MC3 is een ongelooflijk vrolijk en enthousiast team! Het team bestaat uit Emke Abbink, Wieke Boonk, Suze Fabels, Lynn van der Laan, Sanne Nijland, Ymke Ordelmans, Romeé Rupert, Indy Winkelhuis en Amber Wissink. De altijd opgewekte en positief ingestelde trainsters zijn Bente Baltink en Fleur Koenderink.
De eerste helft van dit seizoen loopt voor het team niet echt florissant. Ze staan op dit moment op de 10e plaats. Aankomende zaterdag moet er in Vasse tegen de nr 7 LEDnovate Esch Stars MC1 gespeeld worden. Laten we hopen dat de meiden er sowieso een mooie wedstrijd van maken en dat er hopelijk punten mee worden genomen!
Zaterdag 17 december speelt MC3 thuis in de Bouwmeester. De wedstrijd begint om 14.30 uur tegen Vrivo 2. Dit team staat op de 11e en laatste plaats. Dit belooft op voorhand al een spannende wedstrijd te worden! Kom dus allemaal op zaterdag 17 december om half drie naar de Bouwmeester om MC3 aan te moedigen.
mc3 mc3-2