Knieperkestoernooi maandag 7 januari 2019

Maandag 7 januari 2019 start om 19.15 uur het Knieperkestoernooi in sporthal de Bouwmeester. Er zijn maar liefst 85 aanmeldingen die onderverdeeld zijn in 3 poules van 4 teams! Dus een zeer goede opkomst! De teamindeling en het wedstrijdschema worden in de zaal bekend gemaakt.
De wedstrijdleiding wordt verzorgd door Gemmy Natter en Monique Wildenborg.
De oliebollen worden gebakken door de vader van Anja Wilderink!
En er wordt dit jaar voor het eerst, vanaf 18.30 uur, knieperkes gebakken door Anja Grooters. Natuurlijk is er slagroom bij!
De kantinedienst wordt verzorgt door Elke Janssen en Angelique Smeeman.
De zaal is vanaf 19.00 beschikbaar en de kantine is open vanaf 18.30 uur. De 1e wedstrijden beginnen om 19.15 uur en eindigen om 22.20 uur.
Alle deelnemers worden verzocht om uiterlijk 19.10 uur in tenue klaar te staan zodat we op tijd kunnen beginnen.
De organisatie is in handen van Anja Wilderink, Martin Keizers en Jan van der Kuit.

Ook als je niet aan het toernooi mee doet, ben je natuurlijk van harte welkom!
Kom kijken en eet gezellig een oliebol of knieperke mee!