Open Weekend 2018

Het leukste weekend van Havoc voor iedereen!

Ook dit jaar organiseert VV Havoc weer het Open Weekend. De deuren van de vereniging staan voor iedereen open op zaterdag 15 en zondag 16 september 2018. Tijdens het Open Weekend worden er verschillende activiteiten georganiseerd. Tijdens deze activiteiten kun je samen met ons het nieuwe volleybalseizoen openen en kennis maken met onze vereniging.

Op zaterdag trappen we het weekend af met een wedstrijddag. Verschillende teams kunnen een oefenwedstrijd spelen. Trainers en/of aanvoerders hebben een mail ontvangen om zich in te schrijven voor een oefenwedstrijd. Wees op tijd want vol=vol! Publiek is op deze zaterdag natuurlijk van harte welkom om bij deze wedstrijden te komen kijken.

Op zaterdagavond vindt dit jaar voor het eerst de Pubquiz plaats! We gaan hier een gezellige avond van maken. Wil je meedoen met deze Pubquiz? Geef je dan op met je team, commissie of groep via openweekend@vvhavoc.nl.

De zondag staat in het teken CMV-volleybal. Dit is het volleybal voor de jongste leden van onze vereniging (tot en met 12 jaar). Er komt een Cool Moves bus langs bij onze verenging en er is veel te doen voor iedereen!

Ben je enthousiast geworden? Of ben je geïnteresseerd in volleybal? Kom gerust langs tijdens ons weekend! Het hele weekend zijn er coördinatoren aanwezig om alle vragen te beantwoorden en meer te vertellen over onze vereniging.

Wij zien je graag tijdens het Open Weekend!

Een uitgebreide planning, met onder andere de wedstrijdplanning, wordt op een later moment bekend gemaakt.

Heb je vragen? Deze kun je mailen naar openweekend@vvhavoc.nl.