Het is bijna weer zover … Volleyfestival 2018!!

Vorig jaar vond het eerste VolleyFestival in Haaksbergen plaats, Havoc’s volleybaltoernooi voor teams van vrienden, buren of collega’s. Misschien nog bekend als het Buurtvolleybal. Het toernooi dat in een nieuw jasje was gegoten was een groot succes op zowel sportief gebied als de gezelligheid na de wedstrijden. Vanzelfsprekend kunnen nog meer teams meedoen. Dus heb je zin om recreatief volleybal te spelen en daarna nog even gezellig na te praten geef je dan nu op. Inschrijven kan nog tot 27 mei a.s.

Tijdens het VolleyFestival toernooi wordt in verschillende poules gestreden om de hoofdprijs. Ook voor teams zonder volleybalervaring is het een mooie gelegenheid sportief bezig te zijn. Zo zijn er verschillende speelniveaus en wordt hier met de indeling van de poules rekening mee gehouden. Met de nieuwe naam van het toernooi en een iets andere opzet wil Havoc graag meer nieuwe teams aantrekken. Zo zal het toernooi in een kortere periode plaatsvinden en zullen de sets in een bepaalde tijd, twee keer 18 minuten, worden gespeeld. Hierdoor zal de uitloop van wedstrijden minimaal zijn en is er meer ruimte voor een gezellig hapje en drankje. Uiteraard wordt alles muzikaal omlijst en wordt het toernooi afgesloten met een spetterende finale-avond.

Iedereen, vanaf 16 jaar kan meedoen door een team samen te stellen met bijvoorbeeld vrienden, collega’s en familie en zich op te geven voor de dames-, heren- of mixpoule. Het toernooi zal plaatsvinden van 27 juni t/m 6 juli 2018 in Havoc’s thuishaven Sporthal De Bouwmeester in Haaksbergen. In deze periode zijn veel competities van sporten al afgelopen en kan men nog, voordat de zomer echt losbarst, aan dit sportieve en gezellige evenement deelnemen.

Ook aan de jeugd wordt gedacht. Jongens en meiden jonger dan 16 jaar kunnen zich opgeven voor een apart georganiseerd toernooi, namelijk het Jeugd VolleyFestival. Dit toernooi vindt plaats in dezelfde periode.

Inschrijving voor het toernooi kan t/m 27 mei a.s.
Meer informatie en het inschrijfformulier is te vinden op de Volleyfestivalpagina.