Havoc Dames 1 verliest in bekerstrijd

Afgelopen woensdag speelden wij de kwartfinale van de beker tegen Krekkers Dames 2. Dit team staat momenteel 4e in de derde divisie, dus 2 niveaus hoger dan wij. De vorige ronde hadden we 3-0 gewonnen tegen Avior, die ook hoog in de derde divisie stond, dus kansloos waren we zeker niet! Met enthousiasme en een flinke dosis strijdlust gingen we dan ook deze wedstijd in.

Vanaf het eerste moment waren we scherp en vochten we als team voor elk punt. We hadden een hoge servedruk en wisten veel ballen te verdedigen. Hierdoor hebben we eigenlijk de hele set gelijk met Krekkers gelopen. Helaas maakten wij aan het eind net een paar onnodige fouten achter elkaar en verloren we met 25-21. Maar belangrijker; onze trainer Daan was trots op ons spel en we hadden er plezier in!

In set 2 en 3 verloren wij met 25-19 en 25-14. Krekkers kwam steeds beter in de wedstrijd en wist naarmate de wedstrijd vorderde steeds meer aanvalsgeweld toe te passen. Hoewel wij vochten voor wat we waard waren en ook leuke rally’s hebben laten zien, konden wij hier niet tegenop.

Het was een superleuke ervaring om dit bekeravontuur zo lang mee te mogen maken en we zijn dan ook trots dat we bij de laatste 8 Oost-Nederlandse regioteams behoren! In alle bekerwedstrijden hebben we heerlijk kunnen volleyballen. Zonder stress en met een bult plezier. Als team kunnen we hier veel van leren, zodat we dat vrije volleybalspel ook meer in de competitie kunnen laten zien!

Fantastisch om te zien hoeveel (oud) Havoc-leden, familie en vrienden ons hebben aangemoedigd! De hele tribune zat vol, geweldig om met die sfeer te kunnen volleyballen. Daarnaast ook nog even een compliment naar de welverdiende winnaar Krekkers (en hun publiek) en ook onze scheidsrechter Hennie Kroep. Het was een ontzettend sportieve wedstrijd!

We hebben lol gehad, we hebben gestreden én we hebben genoten.

Allen bedankt!

oznor