HaDyBo JB1 in nieuwe volleybalkleding! Gesponsord door Thales!

Afgelopen zaterdag 14 januari 2017 heeft Camille Brandsma uit handen van Havoc voorzitter Annitha Nijhof, de nieuwe gesponsorde volleybal tenues ontvangen. Camille is werkzaam bij Thales in Hengelo dat een bedrag beschikbaar heeft gesteld voor een sportteam. Camille was hier voor uitgeloot en zo kon het jongens B team in het nieuw gestoken worden. Daarbij hebben de jongens een eigen kledingtas ontvangen, de bidonhouder en enkele nieuwe volleyballen zijn nog onderweg.
Jongens B is een samenwerkingsverband tussen de verenigingen Havoc Haaksbergen, Dynamo Neede en Boemerang Eibergen. Ook wel HaDyBo genoemd. Het team bestaat uit: Pim Hendriks, Bohdi Brandsma, Bram Karssies, Jordi Bals, Jelle Posthuma, Robin Leenheer, Mael Eekelder, Thomas Leenheer, Stijn Nijenhuis, Wouter Kistemaker en Naeem Alaswad. Trainer is Patrick Leppink en coach is Jan Willem Kistemaker. Afgelopen zaterdag moesten de jongens in sporthal de Bouwmeester in Haaksbergen spelen tegen Wevoc JB1. Deze wedstrijd is glansrijk gewonnen door HaDyBo met 3-1! Jongens, proficiat met jullie 1e overwinning in de 2e competitiehelft!