Feestweekend 65 jarig jubileum Volleybal Vereniging Havoc

Het volleybalseizoen 2018-2019 is voor Volleybal Vereniging Havoc een bijzonder seizoen. 14 februari 2019 bestaat de vereniging, ontstaan uit S.C. Verdan en SVV, 65 jaar. Die verjaardag wil Havoc graag vieren met een feestweekend.

Op vrijdagavond 15 maart 2019 gaan we het jubileumweekend beginnen voor onze jongste leden.
Vanaf 18.30 uur gaan we eerst samen iets lekkers eten in de kantine en daarna dansen op muziek die je kunt aanvragen bij de dj.

Zaterdagavond 16 maart 2019 organiseren we een feestavond met dj voor onze ABC-jeugd, senioren, vrijwilligers, ere-leden, oud-leden en sponsoren van Havoc.

Dit wil je toch niet missen? Zorg ervoor dat je erbij bent op 15 of 16 maart!
Om je op te geven voor het feestweekend kun je voor 1 maart 2019 een mailtje sturen naar info@vvhavoc.nl.

We zien jullie allemaal graag om samen dit heugelijke feit te vieren!

Hartelijke groeten namens de organisatie,
het Bestuur van Volleybal Vereniging Havoc