Eerste foto’s Open Weekend

Het Open Weekend van Havoc was een daverend succes!
Vrijdagmiddag zijn we om 16.00 uur begonnen met een clinic van dames 1 en trainer Derek Zwiersen aan bijna alle CMV van Havoc.
Het enthousiasme was groot en na afloop waren er frietjes en ranja voor alle mini’s en begeleiders.
Om 19.00 zijn we begonnen met de Bonte Avond. Met maar liefst 17 optredens zat de avond tjokvol! Met optredens van bijna alle jeugdteams en de winnaars van de Bonte Avond van het jeugdkamp was het een schitterende avond!
Zaterdagochtend om 9.00 uur stonden de eerste wedstrijden gepland tussen alle jeugdteams. Aangemoedigd door ouders, opa’s en oma’s en iedereen die maar kwam kijken, was het een sportieve en gezellige ochtend. ’s middags stonden de senioren teams klaar om oefenwedstrijden te spelen. Ook deze teams kregen na afloop een warme hap. Om 20.30 uur begon de Bonte Avond voor de senioren teams. Met ook hier veel optredens was de avond goed gevuld. De winnaar van de avond was de Technische commissie! De dames hadden een geweldige act voorbereid dat uiteindelijk de eerste plaats opleverde!
Namens iedereen van Havoc bedank ik de Open Weekend commissie! Het was goed en strak georganiseerd en het was een onwijs gezellig weekend!!